♥followerrs♥

Tuesday 1 November 2011

ahmad fathiey amer ='(

yeah , mmg saya tahu saya dah buat bnyak kesilapan =.=
tapi saya jadi macam ni sbb saya jeles tau , awak replay wall zulia , btw saye? ..
then awak buat hubungan kekeluargaan dengan zulia ( as your wife)
sampai saya tak tahu ape status saya , if awak baca post ni saya nak bgtahu 1je
awak satu je dlam life saya , yang sukasuke tu as a friend
sbb bila awak tadee , dia yang buat lawak gn saya
saya harap awak paham ,. saya tahu awak sakit bila tengok wall saya
tapi saya lagi sakit , awak sanggup delete wall saya , now awak delete status kita
kalau boleh kan , saye nak jadi macam zulia tau , bia awak sentiasa ingat saya
macam awak ingat zulia , btw saya ta itu tak mungkin kan =)
sebab zulia adalah zulia and rynaa adalah rynaa
tapi saya memang teringin jadi cam zulia
sebab awak nampak happy bila berkomen dengan dia
saya pun tumpang senyummm =)
*hakikat nya cemburuu tau =.=
..i hope u forgive me ,, hmmm memang semua salah saya ='(

No comments:

Post a Comment